گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گیتاجون

جنگلووونه

سلام فرشته ناز دختر برگ گلم جمعه 26 آذر مراسم جنگلانه برگزار شد. کاشت بذر بادام کوهی در منطقه شکرآب بیرجند... مراسم خوبی بود و نسبتا شلوغ بود خوب دختر همیشه در صحنه منم کلی بذر کاشت:   دخترکم به درخواست خودش رفت توی چاله تا ببینه مکان مناسبی برای درخت هست یا نه؟!!       گیتا و بابا باهم بذر کاشتن... همچنین گیتا و بردیا گیتا به تنهایی:   ایشون هم بابا در حال عکاسی در ارتفاع!! روز خوبی بود... دیروز هم سی و ششمین سال تولد بابایی بود... الهی زنده باشه... ظهر به همین مناسبت رفتیم نهارو بیرون خوردیم و خوشحالی کردیم!! دخترکم دوستت دارم.....
28 آذر 1395

تعطیلات

سلام. دخترک نازم این چند روز تعطیل بودیم و باهم روزای خوبی رو گذروندیم... روز سه شنبه با مامان گیتی رفتیم خوسف. حتی خونه نرفتیم و نهارمونم توی مزرعه خوردیم...               روز بعد رفتیم رچ. البته چون هوا سرد بود مامان گیتی نیومد. زیاد ازت عکس نگرفتم بیشتر از خودم عکس گرفتم:     پنجشنبه هم که من و مامان گیتی و خاله صدره و فرزانه و یاسی رفتیم بهلگرد... جمعه صبح هم رفتیم حلیم خریدیم و با هم رفتیم بند دره خوش گذشت. یکم پیاده روی کردیم و صبحونه خوردیم. خداروشکر واقعا هوا عالیییی بود:       ...
13 آذر 1395

سلام پاییز زمستونی!(گیتا و اولین برف)

سلام ناز ناز مامان. دخترک قشنگ و خانومم خیلی ازت عذرخواهم که دیر دیر وبلاگتو به روز میکنم. عشقم اینو بدون دلم واست میتپه. صبحا وقتی خوابی ازت جدا میشم و غروب وقتی بازم خوابی می رسم خونه. ببخش گلم. امیدوارم بهت در نبودم خوش بگذره و اذیت نشی... فرشته کوچولو جمعه پنجم آذر 95 تو اولین دونه های سپید برفو دیدی... خیلی زیبا بود... خدا رو شکر میکنم که بالاخره بارید اونم روز جمعه که میتونستیم کنار هم برف ببینیم صبح بابایی بیدارم کرد و گفت پاشو پاشو... بریم دخترمون اولین برف زندگیشو ببینه!! سریع حاضر شدیم و با هم رفتیم حلیم خریدیم. متاسفانه یاسی گلی امتحان قلمچی داشت و نمیتونست ما رو همراهی کنه. خلاصه رفتیم بند دره. یه جای خوب ماشینو پارک ...